Har du vart duktig?

Idag har jag fått jätte mycket beröm på jobbet. Så imorgon ska jag ha en kollega som ska sitta bredvid mig och anteckna när jag jobbar. För att lära sig att bli bättre. Känns lite konstigt hehe. Men men det betyder väl att jag är duktig på det jag gör :)

Sen så vill jag fråga er en sak. Brukar ni belöna er själva när ni gjort något bra? Jag gör det och jag har för mig att folk gör det alldeles för lite. Jag lyckades få fast jobb och löneförhöjning sex månader efter att jag började jobba på banken. Det tycker jag är en väldigt bra prestation. Jag vart stolt över mig själv och som en klapp på axeln så unnade jag mig en själv en fin klocka. Jag förtjänade det! Gör ni sånt??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0