I spy with my little eye VICTORY !!!

Kom igen nu mina små Dr Phils!!! Analysera!!

För er som inte hänger med här så har jag bestridit mental krigsföring med en pojke som vi kallar McGills. Jag tycker att han tar mig för givet och jag tyckte att det var dags att visa honom att jag inte alltid är honom tillgänglig. Detta har pågått i en hel vecka. Han ringde mig igår och samtalet löd så här:

Han: Har du haft en bra helg?
Jag: Joda jag har haft en ganska bra helg ja. Jag var i (staden han bor i)
Han: Så...du var här? Va gjorde du?
Jag: Jag umgicks med tjejerna och träffade en gammal kompis och käkade middag.
Han: Okej...vad heter han?
Jag: Varför tror du att det är en han?
Han: Vad heter han?

Jag som inte ens har varit i staden han bor i än mindre vart och käkat middag med någon ljög och sa att han hette Dan. Att det var en kille jag dejtade för ungefär två år sen. Att vi har pratat lite på face på sistone och han ville laga middag till mig.

Han: Aha okej. Varför ringde du inte?
Jag: Näe...men jag tänkte att du förmodlingen var upptagen. Hur gick det med den där tjejen du var upp till stugan med? Vad hette hon....Linnea?
Han: Näe vi ska inte träffas mer. Det kommer inte att funka. Vi är alldeles för annorlunda.
Jag: Okej men det var väl tråkigt.
Han: Ja..näe..men du...jag ska till stugan på onsdag och vara kvar ett tag. Ska hugga ved inför vintern....leka lite skogshuggare! Jag vet hur mycket du tycker om att vara där uppe. Du är jätte välkommen att följa me upp...om du vill?
Jag: Aaa det låter jätte mysigt men jag vet inte. Vi får se närmare helgen.
Han: Okej...men...kan jag ringa dig imorn kväll? Vid den här tiden?
Jag: Klart du får det. Vi hörs imorn!

Nå??? Någon som har någon uppfattning? Vad som än händer, vad för lek vi leker så måste ni erkänna att det är lite underhållande. Det är maktskifte hela tiden. Just nu är det jag som har bollen. Tycker ni att jag ska åka upp till stugan med honom?


Kommentarer
Postat av: Thomas

Åk upp till stugan och ha vild sex!!!

Om inte annat får du en kul helg :-)

2010-09-13 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0