It's on biaaattch!

Uppdatering i kriget:

Mcgills skulle ha ringt mig torsdags kväll. Han ringde nyss. Flera dagar sen! Okej. Jag svarade inte. Tänker ringa honom imorgon och säga att jag var i staden han bor i. Jag ringde honom inte för att han skulle ringa upp juh. Och jag svarade inte för att jag var på en middag. På middag med vem tänker jag inte säga och det är något han får klura på själv! Så med andra ord har jag åkt till staden han bor i, inte sagt till honom, varit på middag med någon, åkte hem dagen efter och inte ringt honom föräns jag har kommit hem !!!


Detta är en genialisk plan! Om han inte känner sig åsidosatt nu så heter jag inte tallica!! Plus att jag har sagt till tjejerna att om dom ser honom så får dom säga:

"Jo tallica är här...har hon inte ringt dig? Just nu är hon på middag och skulle ringa senare.."


HA!!!




Egentligen så är jag hemma, har precis tagit en tupplur och ska strax gå ner och äte lite :)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ere så smart att ni bägge spelar spel?

2010-09-11 @ 19:18:15
Postat av: tallica

nej inte smart någonstans! men det var han som började och jag tänker banne mig avsluta det. plus att dte håller mig sysselsatt!

2010-09-12 @ 13:27:13
Postat av: Thomas

haha - ok!

Men kan du inte spela nåt annat spel?

Eller välja en annan väg?



Du kanske ska säga till honom att du faktiskt förväntar dig att han respekterar dig?

2010-09-12 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0