Jag vill inte.

Ja. Doktor jäveln ringde till sist. Han sa att han inte lunde se något i mitt blodprov. Han ska skicka en remiss till någon neurolog som får undersöka mig närmare. För att fastställa att det är Hortons (hor bajs) sjukdom eller vad fan han kallade det för. Det skulle ta ungefär två till tre månader innan jag får en tid. Under tiden så skrev han ut en mildare version av sprutan jag kommer att bli tvungen att ge mig själv i låret i form av nässprey. Yes. Näääääs sprey. Trevligt.

Jag är lite skraj. Han sa att det är ofarligt men jag kan inte låta bli att tänka på att det är en nerv baaakom mitt öga som svullnar upp. Tänk om det påverkar mitt öga?? Mer än att det ömmar som det gör just nu. Sen att ge sig själv en spruta i låret. Ja det känns heller inte som att det kommer att bli min favvo syssla.

Usch jag känner mig sjukt sårbar. Och så känner man sig tusen gånger mer ensam när något sånt här händer. Jag har nål fobi. Vem fan ska ge mig sprutan?? Nä. Jag är lite gråtfärdig. Jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0