Mina föräldrar är inte odödliga..

Nu har mamma fått komma hem. Usch vad läskigt och jobbigt det är när ens förälder blir sjuk så dom måste ligga på sjukan! Man tror juh att mamma och pappa ska leva för evigt så minsta tecken på att dom är mänskliga dom oxo gör att ens värld raserar lite grann. Dom är juh super duper starka mamma och pappa som skyddade en mot allt. Jag vet inte hur JAG ska kunna skydda dom. 

Det första jag gjorde när jag kom hem var att rensa kylskåpet på ALLT som har för mycket socker i sig. Åkte till ICA och köpte lite nytt som är bättre. Jag stod och lus läste på baksidan av allt jag köpte!! Jag har lagt fram hennes tabletter och snart ska jag kolla hennes målvärden.

Nu så är hon nerbäddat. Grönsaks soppa har hon oxo fått i sig och jag har hyrt en film som vi ska titta på. Så hon inte blir uttråkad av att ba ligga i sängen. Prince Of Persia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0