Beautiful nightmare

Inatt drömde jag om Vakten. Long story short så var han en man jag blev väldigt kär i väldigt snabbt. Han träffade en annan tjej och lämnade mig för henne. Så. Jag drömde som sagt om honom inatt. Vi låg bredvid varann med ansiktet vända emot varann. Väldigt nära. Först låg vi bara och tittade in i varandras ögon och sen så kysste han mig. Vi bara kysstes en stund. Och under hela den här tiden så visste jag att han fortfarande var tillsammans med den andra tjejen. Jag mådde dåligt för hennes skull samtidigt som jag var så lycklig över att få känna hans läppar. Och i nästa ögonblick så var han med henne igen och jag fanns inte. Han tittade inte ens på mig när jag stod bredvid. Hon var där nu och jag existerade inte längre.

Det sjuka är att drömmen var så mycket lik det som egentligen hände mellan oss. Usch jag vaknade upp alldeles ledsen och en enorm saknad efter att få krama om honom bara sköljde över mig. Jag vill ringa honom och fråga honom hur han mår men det händer inte. Han är lycklig med henne och jag är inte hon.




Här e han...Vakten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0