Har du tjej??!

Venedig resan har vart helt underbar! Vi samlades på tågstationet i fredags, vi var nog en 20 st. När vi sätter oss på tåget så är det en kille som sitter nån stol framför mig med ansiktet vänt åt mitt håll. Han är en av de spanska utbytesstudenterna. Jag tycker att han tittat ovanligt mycket på mig och då och då så säger han något o hans kompisar vänder sig om och tittar på mig. Skumt tänker jag och bryr mig inte särskilt mycket om det. Hela fredagen så känner jag hans blickar på mig...så fort jag tittar på han så vänder han bort blicken.

Senare på kvällen när vi alla har druckit lite så sitter vi tjejerna i grabbarnas hotellrum och förfestar. Han heter Paco och lär mig hur man rullar en ciggaret. Han ger mig jätte mycket uppmärksamhet och det är tydligen inte bara jag som märker det. Det är någon konstig spänning i luften hela tiden...kan inte riktigt förklara hur. Fredagen slutade ganska tidigt för de andra men Paco insisterade på att jag skulle stanna kvar på klubben med de andra. Inte alls svårövertalad så säger jag javisst! Efter allt drickandes och dansandes så vandrar vi de små gatorna i Venedig....korsar bro efter bro.

Den romantiska staden och alkoholen påverkade nog mig lite för mycket. Kvällen sluade med att Paco kysste mig på en bro...

Lördagen den var lika spänd...vi hade alla jätte kul men varje gång Paco titta på mig så pirrade det till lite extra. Av någon konstig anledning så slutade det alltid med att vi gick ensamma bakom de andra eller att vi satt bredvid varandra. På kvällen när vi var krogen så känner jag att han tittar på mig hela tiden! Varje gång det kom fram en kille till mig så kom Paco och la sin arm om min midja och sa lite artigt att jag var hans flickvän. Konstigt tycker man men jag reagerade inte det minsta...jag njöt.

Senare på natten så tar han mig åt sidan och säger följande:

"Jag tycker om dig så jävla mycke...helt sjukt...jag har aldrig träffat någon som dig! Jag vill ha dig men jag kan inte ljuga...jag har flickvän hemma i Spanien sen 4,5 år tillbaka. Jag ska fan dumpa henne för jag vill vara med dig... Jag pratar om dig för grabbarna och de tycker om dig så jävla mycket också! Snälla bli inte annorlunda mot mig nu när jag har sagt att jag har tjej... vet bara inte hur det här ska gå. Jag är typ fan kär i dig och det har gått 48 timmar...vi ska vara här tillsammans i 5 månader till...hur fan ska jag hålla mig från att inte röra vid dig??"

Jag gott folk...this is the story of my life... Antingen är de gay och inte vill ligga eller så spricker det i brallan på de men de har tjej...










Kommentarer
Postat av: Muppen

oooo....a spanish lover in Venice! Varför har de alltid tjej, undrar jag dock? Jag fattar inte.. Går han i din klass?

2009-02-02 @ 17:51:14
Postat av: tallica

Vi läser en eller två kurser tillsammans men han tillhör samma programm som skickade hit mig. Jag vet inte varför de alltid har tjej eller saknar snopp..

2009-02-02 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0