Ok..jag har gjort något..

Jag kom på en plan. En idotsäker plan tyckte jag det var men nu börjar jag tycka att det bara var ren idioti! Jag pratade men McGills igår. För er som inte vet vem det är så är det en kille jag var KK med, blev kär i och nu så är vi bara vänner. Ett beslut som togs ömsesidigt men jag är lite nyfiken på vad han egentligen skulle tycka om jag träffade någon annan. Om han verkligen fick känna att jag glider bort. Att vår vänskap är slutgiltig!

Så...igår när jag var ute och gick så pratade jag med honom och han frågade på skämt om jag fått ligga, vilket han alltid gör. Och jag svarade:

tallica: näe jag tar det lite lugnt med det där. jag träffar någon men vi ligger inte.
McGills: vah? träffar du någon? vem?
tallica: en kille..
McGills: aha okej...men...va kul..
tallica: ja det är väl kul antar jag..
McGills: men vadå...vem är det? hur har ni träffats?
tallica: han jobbar i samma byggnad...men det känns lite konstigt och prata med dig om det..
McGills: nej...klart du ska berätta..

Jag var som sagt ute och gick i skogen. Jag fick skit dålig mottagning och samtalet bröts. Jag messade att det var dålig mottagning och att vi skulle höras. Jag tänker inte ta upp det igen något mer...min påhittade nya kille som jag träffar. Och ibland när han ringre om kvällarna så tänker jag inte svara så han undrar om jag är med honom.

Antingen tycker han att det är jobbigt eller så skiter han i det och bara blir glad för min skull. Vilket som så är jag nyfiken och vill veta. Risken finns att han säger att det är ok men inte tycker det egentligen. Jag vet inte...vi får se.

Var detta en töntig idé?? Var det dumt? Har aldrig gjort något sånt här förut? Någon annan som har lite erfarenhet om lömska planer??





Kommentarer
Postat av: sara

Shit vad smart! Listigt gjort...

2010-06-02 @ 09:51:21
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

Smart - jag vet inte....

Jag provade samma spel, fast lite mer på riktigt en gång. Jag hade brutit upp med en tjej jag var hopplöst förälskad i. Vi var fortfarande vänner och kanske lite på väg tillbaka. Eller inte??

Men jag dejtade lite och berättade det. Av samma skäl som du och det gick rätt dåligt.

Eller bra - eftersom vi till slut bröt helt och jag träffade en ny kärlek :-)



haha - å andra sidan är jag rätt nöjd idag. Hade min plan lyckats hade jag suttit i Göteborg med ett till barn. Och haft ett rätt trist liv... även om det var en toppentjej.

2010-06-02 @ 14:02:42
Postat av: tallica

återstår att se hur det går..

2010-06-03 @ 10:36:34
Postat av: Thomas

Det kommer att gå jävligt bra!!!

Du kommer att hitta mr Right och leva grymt uberlyckligt resten av livet! Vare sig du vill eller inte, det är bara att gilla läget :-)

Om sedan McGills är mr Right eller inte, tja det spelar väl inte så stor roll??

2010-06-03 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0