Jag ska hänga i baren!

Ja som jag skrev i mitt fylleinlägg från McDonalds igår natt så känns det verkligen som om all spänning mellan mig och McGills är borta. Visst har vi det väldigt mysigt och jävligt roligt ihop men nå mer sex...nej det tror jag att det inte blir. Så att sova kvar i stugan kändes väl inte som världens roligaste. Då bestämde vi oss för att åka tillbaka in till stan och jag gick ut med tjejerna :)

På krogen vi var på så jobbar det en bartender som är så himla jävla fin! Han är inte en sån där bartender som ligger med allt som rör sig utan den här killen föredrar ett förhållande framför ett one night stand. Jag smälte när han kollade in i mina ögon när jag skulle beställa en drink. Jävlar i min lilla låda va det pirrade till där nere. Det var länge sen det pirrade för någon annan än McGills! Så. Jag vill ha honom. Jag vill ha hans bruna muskulösa armar runt mig!

Jag la precis till honom på Facebook. Man måste ta för sig eller hur??!!! Ja antingen så skiter han i mig eller så accepterar han och jag kan någon gång skriva en rad till honom och på så vis så kanske man börjar prata. Han kanske är jätte trevlig. Eller så kanske han gillar kiss sex. Man vet aldrig!





Kommentarer
Postat av: Thomas

Du ser - lyssna på din mus! Om det inte finns nån spänning längre... så är det liksom över. Så säger säkert Dr Phil! Eller nån annan???



Gillar bartendern kiss-sex så får du fundera. Tänk om det är toppen?? En helt ny dimension av sex??

Eller så är det lika sunkigt som det verkar??



Eller så är det en helt vanlig schysst kille :-)

Och där du har en bättre karriär - det är coolt!!

2010-09-20 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0