Prince Charming

Är nu hemkommen nu från ännu en vild kväll av fester som äger rum här på min högskola för tillfället, nollningen av nya studenter är nämligen i full gång. Det har hittills varit hur roligt som helst! Har fått träffa gamla kompisar man inte sett på ett tag och fått träffa nya sköna människor. Har även stött på en ny karl ;)

Denna man råka jag gå in i på dansgolvet igår kväll, en stund efter det började vi att prata och så. Sedan var han där jag var hela kvällen, kramade om mig, gav mig komplimanger osv. Och hör o häpna....karln ser bra ut!! Jag trivdes och njöt av uppmärksamheten enormt mycket och tycker att han är skit trevlig, fick även sista dansen med han. Sen när det var dags att bege sig hemåt så tyckte han att han skulle följa mig till dörrn. Han gjorde det och på nåt jävla vis så hamnade han hemma hos mig. Vi pratar och skrattar och har det hur mysigt som helst. Vi gör dock ingenting, han kramar mig bara ibland. Då och då stannar han upp och tittar mig djupt in i ögonen och ler. Det var väldigt länge sedan någon stannade upp och tittade mig i ögonen på det sättet, det kändes bra.

Sen ur ingenstans så säger han att han har en flickvän som han bor tillsammans med sedan två år tillbaka och de har även en katt ihop...en katt jävel!! Där satt jag med en kille jag tycker är stört skön, ser bra ut och han verkar genuint intresserad men så har han juh självklart flickvän!! Varför har han flickvän?? Varför har han flörtat och dansat med mig hela kvällen?? Varför har han följt med mig hem?? Varför sitter han och kollar mig i ögonen på det sättet och ger mig en massa komplimanger?? Vill han bara ligga?? Vill han vara otrogen mot sin flickvän?? Men då skulle han juh inte ha nämnt henne och deras kattjävel!! Åhhh jag blir så jävla trött på karlar!!

Kan det inte dyka upp en normal kille, en kille som är rak på sak och inte rädd för att säga det han vill ha. Och kan han gärna vara singel och katt lös?? Nu har jag tänkt på han ganska mycket idag och det stör mig...varför tänka på en kille som praktiskt taget är gift? Jag hade blivit jätte ledsen om min pojkvän hade betett sig så som han gjorde igår kväll med mig.

Åh Prince Charming....när ska du dyka upp??


Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, bakgrunder och smycken och jag hjälper även till med tekniska problem.

2008-08-23 @ 03:24:46
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Jipp

Så sjukt!

Jag skulle bli så himla arg på honom. Men känna mig mest snopen för hans flickväns skull. :S

2008-08-23 @ 03:30:40
URL: http://jippan.blogg.se/
Postat av: tallica

Ja jag vart lite arg inombords men jag ville inte visa något...vet inte varför. Tycker lite synd om hans flickvän. Men en sak är jag säker! den kvällen gick han hem och ahde sex med sin tjej men tänkte på mig :) !!!

2008-08-23 @ 03:35:26
Postat av: XON

Nopp, det kostar inget :P skicka ett mail till mig med beskrivning på hur du vill ha den

2008-08-23 @ 03:36:02
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Jipp

Hehe, tack så hemskt mycket! :)



Ja, du får ta och göra det. Blir så personlig då. Synd bara att det är så jobbigt att göra om en hel blogg. Men när man är klar känner man sig riktigt stolt! :)

2008-08-23 @ 11:00:52
URL: http://jippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0