Smaskigt!

Ja igår var det fredag och jag hade min avskedsfest. Det var faktiskt väldig roligt och lite sorgligt. Självklart grät jag...men jag löste det med att dricka! Det funkade tydligen :)

Det hände massor av smaskigt igår som jag vill berätta för er. Ett av de var att ett gammalt ligg dök upp ur ingenstans och började smeka mig över låret. Synd för honom att jag inte tycker att han är särskilt attraktiv längre.

"Fan va bra sex jag och du hade!"

Jag vart bara väldigt avtänd så jag gav honom en puss på kinden och gick. Jag såg även ett par ha sex inne på krogen. Han satt på en stol och hon satt på honom. När han inte hade handen upptryckt i hennes hooohooos så var det något "annat". Det var ganska vidrigt måste jag säga! Men jag kunde inte sluta titta...det är som när man ser en bilolycka. Det är hemskt och man vet att man kommer att få men för livet om man inte blundar men nog fan så mååååste man stå och stirra!

Det som fortfarade ockuperar mina tankar från igår är juh den förlovade jäveln Mr J. Yes honom träffade jag på igår. Det ska jag berätta närmare om imon. Oh det är smaskigt! Men just nu så ska jag fräsha till mig lite (om det är möjligt) och ta mig ner på staden. Har nämligen planerat att ta en Cosmopolitan med en polish!

Ha de gött folket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0