Jag är kär!!

Jag skojar inte jag är verkligen kär! Jag har inte känt så här på flera år! Jag vet inte rikigt hur eller varför och det är inte herr McGills! För nån månad sen så träffade jag på en kille på krogen, han jobbar som vakt därså vi kan kalla honom för Vakten. Han var väldigt trevlig och insisterade på att ta mitt nr eftersom han ville njuda ut mig på middag. Efter lite om och men så gick jag med på det. Men han hörde inte av sig och nån middag blev det aldrig heller. Varje gång jag var på krogen så såg jag honom och han var alltid väldigt trevlig. Jag var naturligtvis trevlig tillbaka samtidigt som jag var lite sur över att han aldrig hörde av sig.

Igår kväll var vi tjejer ut och festade. Han jobbade inte utan festade. Som sagt så var han väldigt trevlig och så jävla snygg! Så större delen av kvällen spenderades med honom och det slutade med att han följde med oss hem på efterfest. Jag var helt säker på att jag hade honom på kroken nu! Efter att vi umgåtts lite med de andra så gick vi in till mig och pratade lite. Han halv ligger på min säng och jag sitter bredvid när vi pratar. Efter en stund tar jag ut hårspännena i håret och släpper ut håret. Han flyger då upp ur min säng och säger att han måste hem. Han MÅSTE hem med detsamma! Jätte förbryllad säger jag att han får stanna om han vill men han insisterar på att han verkligen måste gå. Han ger mig en kram och en puss på kinden och går. Fan va konstigt tänker jag och undrar om jag sagt eller gjort något fel. Efter en stund så ringer han upp mig och jag frågar varför han gick. Vet ni vad han säger???

"Jag hade en tjej som jag var tillsammans med i fem år, vi gjorde slut i sommras. Jag har sen dess inte rört någon tjej för att jag inte känt mig redo. Jag har svårt för att ha sex eller ens att ligga bredvid en tjej hur som helst. Du är så jävla vacker och jag har verkligen ansträngt mig ikväll för att inte röra vid dig men när du släppte ut ditt hår så kunde jag inte längre. Jag var tvungen att gå för att inte röra vid dig. Om jag hade stannat hos dig inatt så hade jag velat hålla om dig imorn och dagen efter det men du flyttar! Jag kan inte tillåta mig själv att bli sårad igen. Jag vill ha mer med dig än bara en natt..."

Ingen kille har någonsin sagt så till mig. Det har bara funnits en kille som inte försökt ligga med mig som inte varit en kompis. Jag har aldrig träffat någon som han förut. Jag trodde verkligen fel om honom. Anledningen till att han inte hörde av sig angående middagen var för att han var rädd...livrädd för att bli sårad igen. Jag kan inte ta upp allt han sa till mig för att det skulle bli en liten roman men herregud! Jag känner aldrig någonsin så här för en kille...aldrig. Om jag inte hade flyttat så hade han träffat mig och jag hade blivit hans. Fy fan vilken jävla kass tajming!!

Jag har aldrig velat ha någon sååå mycket som jag vill ha honom...

Kommentarer
Postat av: Lotta

men fyy! men så är det ju jämt--det man inte får vill man ha allra mest!

2008-12-07 @ 22:42:08
URL: http://froggylove.blogg.se/
Postat av: Cicci

livets ironi tyvärr :(

2008-12-07 @ 22:45:31
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: Nudel

Suck! det här med tajming alltså! Hur många gånger har det inte känts som att den dåliga tajmingen bara skrattar en rakt i ansiktet?! fy fan...jag vill inte att du ska åka iväg heller! :(



puss

2008-12-07 @ 22:58:35
Postat av: tallica

jag vill inte heller åka!!! vems jävla idé var det att dra iväg om jag får fråga???!!

2008-12-07 @ 23:11:57
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Tänk tvärtom - tänk vad bra det är att du åker. Just för att du just har träffat honom.

Att ni får en chans att bygga en relation på ett lite annat sätt. I lite annan takt. Vilket ju är toppen med tanke på att han inte kommit över sitt ex (eller fattade jag rätt?).

Ni kan bygga en förtroendefull relation.

Och en intensiv relation när ni träffas ;-)



Tänk så bra att du åker just nu!!



(visst är det lite så fånigt positivt, men va sjutton. Du kan ju inte gräva ner dig!!)

2008-12-08 @ 16:59:18
Postat av: Carro

Fan vilken jobbig situation! En fråga bara, du kanske skrivit det tidigare i bloggen, men jag är för lat för att leta... varför ska du flytta?

2008-12-08 @ 17:18:17
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

jag flyttar till italien eller jag ska plugga där i ett halvår...än så länge.

2008-12-08 @ 19:08:22
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: sarah

sjukt bull tajming babe:(

2008-12-29 @ 17:23:36
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

the story of my life...

2008-12-29 @ 17:34:53
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0