Plockad jävla kyckling!!!

Ni som brukar hänga här med mig vet att jag brukar vaxa min vildros. Kanske inte den informationen ni vill ha egentligen men ni får stå ut! Hur som helst så var det ett tag sen jag vaxade mig nu och det börjar växa ut. Så igår kväll tänkte jag testa något nytt och ta bort utväxten med en epilator istället. Har nämligen en vän som gör det och hon är juh len som en bebis rumpa! Så jag tog fram helvetes aparaten och började skörda! För det första så gjorde de ont som faaaaaannn så...aj!! Och för det andra så ser jag ut som en prickig plockad kyckling nu!

INTE ALLS SNYGGT!! VAA FAAAAAAN????

Meningen var att jag ska vara fin och len men neeejj självklart är universum emot mig. Fan jag vill inte träffa McGills i röda trosor och stay ups när jag ser ut som en prickig korv!!

KUKEN!!!



Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan känna the pain!

2008-12-04 @ 17:48:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: tallica

Aa jag kan fortfarande känna the pain oxo!

2008-12-05 @ 10:11:53
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0