Ännu en svart klänning...

Idag blev det en liten snabb tripp på stan. Jag skulle köpa lite vin och skithus papper...mer pengar än så skulle jag inte göra av med! Jag måste snåla och spara pengar!! Men det blev visst inte så. Nej för jag köpte en svart klänning...eller rättare sagt ännu en svart klänning. Jag har utan att överdriva ungefär 10 svart klänningar. Nästan alla ser likadana ut också! Men det kändes som att det var meningen att jag skulle hitta den klänningen för någon hade gömt den. Någon stackare hade säkert sett den och det var den sista 38:an och hon hade gömt den bland andra kläder som var as fula. Fråga mig inte varför jag stod och kollade på kläder som var as fula men jag hittade den! Exakt min typ av klänning i exakt min storlek! It was meant to be! Den ser väldigt oskuldsfull ut...men under klänningen döljer sig en inte så oskuldsfull flicka ;) det är så jag lurar med mig pojkarna hem sörru!


Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - lurar med pojkarna hem?

Undrar just hur svårt det kan vara för dig.... ;-)

Att lura med pojkar hem allts.

Hur många svarta klänningar behöver Tallica?

En till, alltid en till =)

2008-11-25 @ 22:13:21
Postat av: tallica

det är mycket svårare för mig än du tror men tallica behöver tydligen alltid en till ;)

2008-11-25 @ 22:19:42
Postat av: Thomas

Svårare än jag tror? Att hitta en klänning eller att locka hem en oskyldig pojke?

"Behöver alltid en till" - samma fråga, klänning eller en oskyldig pojke? ;-)

2008-11-26 @ 08:19:53
Postat av: tallica

Hehhe det är svårare än du tror att locka hem en kille. Klänningar är lätta att hitta och ja man behöver alltid en till!

2008-11-27 @ 03:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0