Plågade vampyrer!

Jag är precis hemkommen efter ett efterlängtat bio besök. Jag och vännerna var och såg Twilight. Jag har längtat och längtat och längtat efter den här filmen! Äntligen fick jag se den. Jag är juh som sagt lite besatt av vampyrer och detta har jag att skylla på  En Vampyrs Bekännelse! En galen Tom Cruise, en plågad Brad Pitt och en Antonio Banderas som verkar lite osäker på sin sexualitet hehe! En perfekt blandning av hunkar!

Any hoos så var Twilight väldigt bra. Mycket sexuell spänning och snygga plågade vampyrer som man bara vill rädda. Jag vill träffa en vampyr...en snygg sådan. En som blir hopplöst kär i mig och omvandlar mig för att kunna spendera evigheten med mig. Åååhh så romantiskt....för er kanske men inte för känslomässigt skadade tallica. Nej hon skulle snällt spela med men evigheten är väldigt lång så det skulle säkert sluta med att jag dumpar den plågade jäveln och hittar mig en ny leksak att tugga på...bokstavligt :) !


Kommentarer
Postat av: sarah

Om du gillar vampyrer MÅSTE måste måste måsteeee du läsa "låt den rätte komma in", den e så sjukt jävla fet!!

2008-11-24 @ 05:12:25
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

E inte det en film nu oxo som precis kommit ut?

2008-11-24 @ 12:35:05
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0