Strandad val!

Jag kan aldrig riktigt avgöra när jag har blivit mätt eller hur hungrig jag är. Min hunger kommer inte lite i taget så att man vet att inom en snar framtid så kommer jag att bli hungrig. Nej jag går omkring jätte mätt och sen ur ingenstans så kommer hungern som en fet smäll i ansiktet. Då kryper jag fram med ett enormt hål i magen och är nära att svimma. Sen så när jag får syn på maten så blir mina ögon otroligt giriga och jag lastar på tallriken så det nästan svämmar över. Fort som fan äter jag upp allt också för tydligen så får jag för mig att jag är jagad av en hel armé som ska ta min mat ifrån mig. Efter allt detta ligger jag sedan där...mätt som fan. Som en strandad jävla fet val ligger jag där och kan inte röra på mig. Tar små korta snabba andetag för jag får inte plats med ett djupt andetag hahaha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0