Terroriserad av mitt ex

Är jag den enda som har ett ex som inte riktigt mår bra i huvudet? Ett ex som konstant vill förstöra för en...även om det inte är medvetet? Varje gång...och då menar jag varje gång jag känner det minsta lycka så dyker fanskapet upp och drar ner mig i skiten på nåt sätt. Varenda jävla gång! Det är som att han har nån jävla radar som snappar upp varje gång jag mår lite bra. Jag fattar verkligen inte varför.

Mycket är mitt eget fel som låter honom göra det. Varje gång han tar kontakt med mig så tänker jag:
 
"Han mår dåligt och behöver bara lite stöd. Jag lämnade honom ensam...det var jag som övergav honom så jag måste fan ge honom lite uppmärksamhet. Han har nog ändrats och vill inget illa..."

Jag vet inte vad det är för fel på honom....jag vet inte vad det är för fel på mig!!! Han har tagit sönder mig...jag är Damage Goods!

Kommentarer
Postat av: thomas

Bra att du drar till Italien!!

Ett perfekt tillfälle för dig att släppa taget om din ex. Tro mig, det är sååååå skönt att säga tack och adjö! Svårt, men sååå skönt!

Han lever sitt liv, du har inte nåt ansvar för honom. Varje gång som du är där att stöttar, så ger du honom mindre chans att växa.

Och för varje gång du finns där, så gör du dig själv illa.



och nej - du är inte "damaged goods"!!!

haha - du är ju .... Tallica :-)

2008-11-30 @ 19:29:11
Postat av: tallica

Jo jag vet...men kan verkligen inte sluta känna skuldkänslor även om jag vet att jag inte borde

2008-11-30 @ 20:04:45
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Thomas

Har du sagt till honom att du tycker det är jobbigt när han hör av sig? Att du mår dåligt av det?



2008-12-01 @ 07:46:12
Postat av: tallica

Ja det har jag...tror inte han bryr sig

2008-12-01 @ 13:09:53
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0