The Day That Never Comes

När jag fyllde år så gav mina underbara den finaste presenten de kunde ge mig. De gav mig nämligen Metallicas nya skiva Death Magnetic!!!!! Jag hade inte lyssnat på nån låt från skivan eftersom jag brukar ha en liten ceremoni när jag lyssnar på en ny Metallica skiva. Jag måste vara ensam och jag måste maxa volymen för att höra alla små detaljer. Jag måste, medans jag lyssnar på skivan gå igen själva fodralet på skivan. Sedan brukar jag analysera själva låtarna och se vilken av de gamla skivorna den liknar. Innan jag hade lyssnat på skivan så hade jag fått höra att denna skiva var en ny Master of Puppets! NEJ säger jag! Hur mycket jag än älskar Metallica så är jag rädd för att de aldrig kommer att kunna producera en ny Master of Puppets eller Black Album för den delen. Men snälla mina starka pojkar motbevisa mig!!

Hur som helst... Jag har äntligen hittat mig tid coh lyckats lyssna igenom skivan som jag är halvt förälskad i just nu. Skivan är bra, den är faktiskt väldigt bra men som jag sa ovan ingen Master eller Black.  Jag har i alla falla hittat mig en favvo låt :)  Varsågoda mina fina headbangers!!


Metallica - The Day That Never Comes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0