Tv-spel = så jävla bäst!!

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag och en kompis har suttit och spelat tv-spel sen kl 16 ungefär...tills nu! Vi har spelat Super Nintendo i nästan 8 timmar!!! Vi varvade Super Mario Bros 1...alla jävla 8 världar utan att fuska haha! Det är helt jävla sjukt hur beroende man blir av tv-spel. Så jävla roligt är det!! Man sitter inte lugnt och spelar bana efter bana utan det är en massa skrik, svordommar, svett och tårar!! Fy fan vad frustrerande det är att fastna på en bana. Men nej sörru vi tog oss igenom!!

VI VARVA SKITEN!!



Kommentarer
Postat av: sarah

Jag har ett nintendo 8 bitars :)

Men min favvo e super mario bros 3 :D

2008-11-19 @ 00:29:43
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: tallica

Jag ÄLSKAR 8 bitars!! Jag blir på riktigt som ett litet barn när det kommer till tv-spel haha!

2008-11-19 @ 00:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0