Helg + Alkohol = Konstigheter

Ja denna helg har juh varit ganska intressant, eller rättare sagt igår kväll var ganska intressant. Igår kväll söps det till som aldrig förr, jag hann nämligen vara på två förfester innan jag slutligen landade på en klubb. Det var en skum kväll av väldigt mycket uppmärksamhet och dans. Jag fick ovanligt nog sjukt mycket uppmärksamhet av pojkarna, fråga mig inte varför men det hände! Eller det kanske berodde på min minimala klänning...

Vilket som så träffade jag på en kille som jag har spanat in sen januari, en söt smålänning. Vi gick två kurser tillsammans och om sanningen ska fram så gick jag på föreläsningarna mest för att smyg titta på honom =)

Han var ut med sina kompisar och jag går förbi, full som ett ägg och ler åt absolut ingenting. Så ser jag i ögonvrårna att han tittar på mig så jag tog chansen och gick fram till honom. Ni måste veta att lilla tallica är en väldigt feg tjej som aldrig någonsin går fram till en kille. Jag gick fram, pratade med honom och skrattade. Och oj oj oj vad jag flörtade, stod nämligen och lekte och drog i hans slips samtidigt som vi pratade!! Han ville juh då att jag skulle ta hans nr eftersom han inte hade sin mobil på sig men självklart så hade jag inte heller min mobil på mig. Han undrar då hur vi skulle träffas igen och vet ni vad jag säger!!!

"Enda sättet för mig och dig att träffas igen är genom att du följer med mig hem ikväll..."

Hahahah det ville han jätte gärna. Jag tänkte att nu jävlar ska jag ta för mig lite av singel livet!!! Vi bestämmer att vi ska träffas på dansgolvet för sista dansen men vet ni vad det efterblivna fyllot (jag) gör?? Jo jag tappar bort han och dansar med någon annan, någon jag inte ville dansa med ens!!! Det roliga är att jag ser han ganska ofta i skolan så det lär juh bli intressant nu framöver. Ska nog gömma mig bakom böckerna i bibblan och låtsas som att jag aldrig bad honom följa med mig hem och gömma korven....

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - jag har ju hört om tjejer som tappat sin nyckel, sin plånbok eller sin kompis. Men att tappa sitt ragg... ;-)

Å andra sidan, hur mycket kille var det, när han sumpar dig??!!

Själv skulle jag hängt på som ett plåster ;-)



Det fixar sig säkert, när du ser honom, fråga varflr han inte vågade....

2008-10-19 @ 21:35:21
Postat av: tallica

Hahaha ja du...jag är ganska förvirrad och okoncentrerad när jag är på fyllen! Tänk om han såg mig dansa med någon annan och drog? Äh skitsamma ska nog få han ska ni se!

2008-10-20 @ 00:51:44
Postat av: Lady

Ser du honom ofta i skolan???? Hahahahaha, det här ska bli en rolig och intressant pluggvecka ;)

2008-10-20 @ 09:12:21
Postat av: tallica

CRAP!!!

2008-10-20 @ 18:10:04
Postat av: Kim

Klockrent å säga så. :p

2008-10-22 @ 10:57:10
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0