Äktenskapsförstöraren..

Jag har tänkt...jag har tänkt väldigt mycket på Mr J. Han är juh som sagt förlovad, förlovad med en tjej som jag tycker kollar konstigt på mig. Det kan vara så att jag inbillar mig men det kan även vara så att hon har märkt hur mycket hennes kille kollar och kramar på mig. Det kan även vara så att han är så här med andra tjejer också, han har rykte om sig att vara flörtig.

Jag tycker synd om hans tjej, men tydligen så vet hon om att han är som han är. Varför accepterar hon det? Jag hade aldrig gjort det. Men jag tyckte att hon kolla konstigt på mig idag...hoppas att jag inbillar mig.

Detta kan bli väldigt stort och problematiskt, folk kan bli sårade, spillda tårar och en massa smutsiga, cirkulerande rykten. Vill jag ge mig in i det här? Vill jag vara anledningen till att ett förlovat par gör slut? Vill jag vara en del av anledningen till att en tjej förmodlingen kommer ligga i sin säng och gråta? Nej det vill jag inte...jag har varit den där tjejen och vill absolut inte få någon annan att känna så!

Frågan är då om jag kan hålla mig borta från han...kan han hålla sig borta från mig? För är vi på samma ställe så går det inte att undvika hans blickar, jag vill inte undvika hans blickar. Men jag måste! Jag måste sätta stop innan det har blivit något, innan någon stackare blir sårad. Och jag kan lova dig att den stackaren kommer att vara jag.

Jag har aldrig tidigare suktat efter en annan kvinnas man (ok möjligtvis Johnny Depp) MEN nu gör jag det och jag vill inte vara en sån...en sån som inte kan hitta en egen sån hon stjäl en annans...

Jag känner mig ensam och utlämnad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0