Hemligt, förbjudet och så jävla skönt!

För ganska länge sen hade jag en vän. En vän som var en väldigt bra vän och bodde i min studentkorridor. Denna vän hade en flickvän som jag hatade och hon hatade mig. En kväll låg jag och han och kollade på film och när filmen var slut så gav han mig en massage. Detta hade aldrig hänt förut. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det gick till men helst plötsligt så låg han över mig och vi grov hånglar. Den natten hade vi sex...otroligt bra sex, sen så gick jag tilbaka till mitt rum. Detta berättade varken jag eller han för någon. Dels för att han hade flickvän och dels för att det skulle bli så konstigt i umgängeskretsen. Om sanningen ska fram så sket jag i hans tjej...hon var en otrevlig, snobbig och kaxig liten sak som var hatad av nästan alla hans kompisar. Detta rättfärdigar absolut inte att jag låg med hennes kille men varken jag eller han brydde sig om henne...konstigt jag vet.

Men fyy faann va det var spännande.  Vid de tillfällena när alla andra var med så låtsades vi som om ingenting hade hänt och vi var helt normala. Men när alla hade gått och lagt sig så smög jag in i hans rum eller han in i mitt. Och vi hade sex, jävligt bra sex...karln var sjukt bra i sängen! Ingen misstänkte någonting...ingen alls! Ibland när vi alla var på krogen kunde han bara gå förbi mig och klämma mig på rumpan eller ge mig en blick som avslöja vad han tänkte göra med mig sen.

Oj Oj Oj jag kommer aldrig glömma vår smutsiga lilla affär...I was a dirty little mistress!





 

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja, man var ju tvungen att komma med lite konkreta exempel på vad som egentligen är vad ;)

2008-09-22 @ 23:29:39
URL: http://eliinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0