Nåt fel på mig??

Jag kan inte gå upp om mornarna, det går bara inte. Jag gick precis upp och klockan är 14:41 för fan! Är det något fel på mig?? Det spelar verkligen inte hur många timmar jag sover...jag är alltid trött! Varför är det så? Jag nästan tvingar upp mig själv. Ont i en tand har jag oxo. Jag är som en gammal kärring, har ont överallt och måste sova hela tiden.

Usch nu måste jag verkligen ta tag i dagen och göra något av nytta. Om det hade varit grått och äckligt ute så hade man kanske kunnat skylla på det och sagt att det är höst vädret som en så himla trött. Men det kan jag inte göra eftersom det är hur fint väder som helst ute...och det har varit det i ett par dagar nu. Men jag missar juh självklart allt...jag sover bort det!

Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - är det inte bättre att du glädjer dig åt att du kan sova? Så mycket och så gott :-)



Vill du bli lite piggare vet jag bara två sätt. Sex och träning :-) Bägge sätten ger dig energi och gör dig pigg, glad och lycklig!

2008-09-23 @ 17:53:38
Postat av: tallica

Hahaha aa jag går "ganska mycket" och skakar mage lite då och då men nå sex får jag absolut inte. Jag är övertygad om att jag skulle bli lyckligare av sex men ingen vill ställa upp!

2008-09-23 @ 18:32:27
Postat av: mats

Du är inte ensam! igårnatt sov jag i 12 timmar! och dagen efter skolan va det första jag gjorde att gå o lägga mig i sängen. det kan ju faktiskt vara sexbrist, för de va ett tag sen jag hade det!

2008-09-23 @ 19:56:41
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: tallica

Hahaha mm jag håller med om att det kan vara sex brist. Jag har numera blivit oskuld igen...

2008-09-23 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0