Vaxa The Punani

Jag brukar vaxa mig, tycker det är så himla skönt när man är färdig och len. Visst gör det ont men jag har vant mig ganska bra. I början var smärtan en liten bitch men fortsätter man så gör det faktiskt mindre ont. Jag känner mig enormt fräsch när jag är vaxad...annars går man omkring med en buske lika stor och tjock som en djungel. Idag vaxade jag mig...så med andra ord sitter jag just nu framför datorn alldeles len och fin =)

Problemet är dock att varje gång jag vaxar mig så lyckas jag aldrig hitta någon som vill ta på min lena fina. De gånger jag lyckas få till det så är jag juh självklart inte förbered = amazon djungel mellan benen! Och varje gång jag precis vaxat mig så tänker jag..."kanske denna gång vill en pojke titta och förhoppningsvis känna på den nakna punanin!"

Vill du känna ;) ?

Kommentarer
Postat av: mats

får väll ställa upp för laget.

2008-09-15 @ 23:09:09
URL: http://matslind.blogg.se/
Postat av: tallica

Svar: Hahaha mm det var väl snällt av dig!

2008-09-16 @ 01:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0