The truth will set you free...

Jag har nu träffat Patrick i nån vecka. Underbar italienare som är sjukt passionerad och otroligt bra i sängen ;) ! Jag har samtidigt som jag träffat honom träffat andra killar. Något han inte visste om. Men jag har under denna tid misstänk att han har flickvän...i en annan stad, han e inte heller härifrån utan pluggar här. Så igår när jag hade vart på en filmdejt med Paks så bad jag Patrick komma och skjutsa hem mig. Som den snälla och gulliga gentleman han e så gör han allt jag ber honom om. 

Jag frågade honom rakt ut...eller rättare sagt jag informerade honom om att jag vet att han har tjej och att jag inte misstycker men tycker inte om att han ljuger för mig. Han erkände att han hade tjej och att han träffat andra tjejer samtidigt som mig. Jag uppskattade ärligheten och berättade för honom att jag gjorde detsamma. Han sa dock att han slutat träffa de andra för att han inte orkar bolla med alla. Jag sa att jag inte skulle sluta träffa de andra. Jag har inga skyldigheter what so ever mot den här killen men är ärlig ändå. Att äntligen få berätta sanningen för en tjej som accepterar honom precis som han är gjorde honom enormt lättad. 

Jag tycker att vi gjorde bra i att vara ärliga. Inga förväntningar och inga skyldigheter...bara ren, underbar, passionerad och rå sex. Plus att han är en genuin gentleman...jag gillar det. En regel dock är att varken jag eller han får röra någon annan framför den andra! Måste juh även få nämna att killen ser jävligt bra ut...top fem! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Ibland önskar jag att jag hade ditt liv, träffa massa olika, ha lite oskyldigt sex och jaaaa... med mera ;P

2009-04-05 @ 23:27:23
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

det svåra med att träffa en massa olika är att folk kan börja prata. antingen så måste man göra det jääävligt diskret eller så gör man som mig...flyttar utomlands ett halvår, knullar ihjäl sig och sen återvänder hem :)!! du bör göra ALLT du önskar dig ruffsen!!

2009-04-05 @ 23:34:21
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0