Trekant?

Igår kväll var vi ute. Sjävklart så träffade jag på Patrick där, min heta soldat. Jag kan fortfarande inte komma över hur het den här karln är!!! Hans blickar....oofff jag behöver inte säga mer! Vi har pratat lite om att kanske...men bara KANSKE ha en trekant. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om det men vi har lekt lite med tanken. Måste faktiskt erkänna att jag vill men sen så vet jag inte om jag vågar. Han vart juh så klart heeelt till sig och tyckte att vi omedelbart skulle hitta någon. När jag sen sa att jag hellre ville att det skulle va en till tjej och inte en kille så svimmade han nästan av glädje hahahaha! Det är väl alla killars dröm antar jag...att få ligga med två tjejer samtidigt.

Så vi gick faktiskt runt i klubben och letade efter en tjej. Jag tror inte att jag hade dragit hem henne om jag hade hittat någon men bara grejen var så erotiskt! Det var som något kinky förspel!!! Sexet har gått överstyr med den här karln. Vi har så jävla bra och hett sex så att det räcker med att vi ba kollar på varann så blir vi galna!!! Vette fan hur jag ska kunna lämna sexet med honom när jag drar härifrån!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är bara såååå cool!!!!

haha - hade jag inte varit "nästan gift" hade jag banne mig dragit till Italien!!!!

2009-04-26 @ 16:17:32
Postat av: tallica

hahaha tackar! måste juh få höra om dina vilda bravader!!

2009-04-26 @ 17:54:45
Postat av: Thomas

Mina bravader?? jag är ju nästan lika oskyldig som.... tja nåt rätt oskyldigt :-)

2009-04-27 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0