Once again..

Som vissa av er redan vet så valde McGills henne. Det blev alternativ nr 2..han väljer henne men vill fortfarande att vi ska hålla kontakten. Än en gång så faller hjärtat i bitar men den här gången har jag ingen ork att plocka ihop något. Jag tror att jag ska låta mig själv ligga där en stund...ett tag. Det krävs energi att ta sig någon annanstans än där jag är just nu och den energin har jag inte...

Så jag ringde honom idag. Bad honom hålla käft så jag kunde få ut det jag hade att säga innan modet gav med sig. Jag svalde mina tårar och sa:

"Jag bryter med dig helt. Ingen kontakt alls. Jag kan inte prata med dig då och då och låtsas vara din vän...fråga dig hur du mår och hur det går med whats her face. Jag vill helt enkelt inte. Tack för allt...verkligen. Och för att odramatisera det hela så önskar jag dig allt gott...jag hoppas verkligen att du hittat eller hittar det du söker...även om det inte var jag..."

Han ville inte bryta kontakten men jag gav honom inget val. Han vill att jag ska höra av mig när jag känner att det är ok men jag kommer aldrig ringa honom igen och det sa jag. Han var förvånad över mitt beslut men han förstod.

Jag är förvånad över hans beslut och nej jag förstår inte..






Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det gör så jävla ont att få sitt hjärta krossat! Men jag ber dig, lita på mig. Det kommer att läka. Efter en tid.... Fram tills dess gör det jväligt ont.



Bra förresten att helt bryta med honom. Det ger dig en chans att läka.



Ta den tid det tar. det är inte bråttom. Du har haft en jobbig tid. Det kommer att ta sin tid att komma tillbaka. Till att bli en lycklig Tallica, kanske inte densamma som du är nu. En fantastisk kvinna, men med ett helt hjärta.



En stor varm kram!!!!

2009-12-20 @ 20:24:15
Postat av: tallica

jag vill väldigt gärna tro på dig men jag gör inte det. jag tror inte att allt blir ok med tiden, jag tror att jag bara kommer att stänga igen mer och bara bli mer bitter.

2009-12-21 @ 11:03:29
Postat av: Malin

Vet att det känns väldigt svårt just nu, det förstår jag, för vem har inte suttit i den sitsen? Det blir bättre med tiden, sitter i ungefär samma sits som du nu, det är skit svårt att släppa taget, men när man väl har tagit sig upp så är man starkare än någonsin!

2009-12-22 @ 00:50:07
Postat av: tallica

*men känns det inte som om varje gång man lyckas "ta sig upp" så får man bara ett till slag som gör att man bara faller ännu djupare?*

2009-12-22 @ 10:20:40
Postat av: Malin

Jo det är sant, känns då som om man aldrig ska "ta sig upp" igen, men det är bara att försöka kämpa på så mkt man kan och visa den personen som sårade en att man är stark och klarar sig igenom det.

2009-12-22 @ 16:30:34
Postat av: tallica

tack för dina varma ord!

2009-12-22 @ 16:47:32
Postat av: Malin

Va så lite så :) Har själv suttit och mått dåligt för samma sak.

2009-12-22 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0