Jag ska inte göra något jag lovar!!

Ok jag har en dejt ikväll. Killen heter Federico och är en italienare. Han kommer hit kl 22.00 och plockar upp mig, sedan ska vi någonstans och ta en drink. Detta mina vänner är min första riktiga dejt någonsin. Såååå jag kan säga att jag är lite nervös. Det roliga är att när jag gav han mitt nr så var jag lite påverkad av alkoholen så jag kan inte säga exakt hur han ser ut. Jag vet att han har jätte ljust hår och ljusa ögon. Han är deffinitivt längre än mig och jag tyckte troligen att han var söt. Hmmm undrar hur det här ska gå.

Så jävla typiskt mig att inte ens komma ihåg ordentligt hur killen ser ut...

Any hoos så har jag lite dåligt samvete över att jag ska på dejt när jag har min underbara Vakt. Men jag har tänkt lite... Jag är juh för fan i Italien...lite måste jag väl få njuta. Plus att jag inte har någon aning om vad han håller på med där borta...fast jag är ganska säker på att han inte gör ett shit. Det är inte så att jag ska ligga med Federico eller så....jag har inte ens rakat benen eller kärleksgrottan!!! 

Skitsamma det får gå som det går....önska mig lycka till :) !!!! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Åhhh, nyfiken! Hoppas det går bra/har gått bra! :D Och var försiktig, blir ju lite orolig...

2009-02-05 @ 01:17:05
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

söt du e som blir orolig :)

2009-02-05 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0