Dela med er!!!!

Ni har blivit lite mer som härjar här inne de senaste dagarna vilket är väldigt uppskattat! Just nu håller vi på och delar med oss av våra diverse sexupplevelser! Så kom igen tjejer få höra lite av era!!! Jag har ett antal på lager och jag lovar att de kommer men jag vill höra ERA MERA!!! Och kom ihåg att ni kan vara anonyma om ni vill, ni kan skicka som en kommentar eller till min mail:

[email protected]

Snart slutar jag från jobbet...jag är så hungrig att det inte är på riktigt! Mig mage är alldeles ihålig och bara skriker och skriker vilket är väldigt pinsamt. Jag sitter juh på ett kontror där man typ hör allt så då och då hör man en mage som ba vrålar rakt ut! Men jag tror nog att de här på jobber nu räknat ut att jag är ganska speciell med alla mina miner och läten...

Nu får det va...nu går jag hem...!!!!!



Kommentarer
Postat av: Alfhild&Berit

det är jenna jameson och neil strauss

2009-07-01 @ 16:37:47
URL: http://provocerandeidioter.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hej!

jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, mode o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-07-01 @ 17:30:31
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: tallica

jag är inte riktigt ute efter att ta ner någon annans blogg. jag skriver för att jag tycker att det är roligt och mycket för att det funkar som terapi för mig. Det är skönt att få skriva av sig om saker som jag tänker på eller gjort. att andra läser och tar del av det gör det bara ännu roligare.

2009-07-01 @ 19:12:24
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0