Det slutar inte göra ont...

Den här staden påminner mig för mycket om honom. Jag måste komma härifrån..åtminstone ett par dagar. Idag efter jobbet ska jag hem till mina föräldrar...krypa ner i mammas famn och upphöra att existera en stund. Det gör så jävla ont! Jag träffade honom igår. Allt jag ville göra var att slänga mina armar om honom och be honom att inte släppa taget. Det jag gjorde istället var att undvika ögonkontakt. Hade jag sett in  hans blåa vackra ögon hade jag börjat gråta. Han sa detta till mig:

"Jag läste det du skrev...det var så jävla fint. Jag läser det om och om igen. Det var så jävla fint. Jag tycker att det var bra gjort av dig...tack. Det var så jävla fint! Jag läser det om och om igen men jag vet inte vad jag ska svara. Det förstår du va...att jag inte vet hur jag ska svara? Det förstår du va? Tack.."

Jag ville svara att jag inte förstod nej. Men det enda jag gjorde var att stå där...skaka...och försöka att inte börja gråta. Som ett cp spenderade jag hela kvällen med att titta på honom i smyg när han inte såg mig. Jag är så kär i honom att jag inte vet vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag ska göra för att han ska vilja ha mig och inte henne. Det finns inget jag kan göra...han har bestämt sig. Och jag kan inte sluta tänka på honom....det slutar inte göra ont...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det gör ont när ens kärlek, vardag och liv går därifrån. Men ondast gör det att se den man älskar med en annan.

2009-07-03 @ 14:28:43
URL: http://udenius.blogg.se/
Postat av: Nudel

bejbi! jag skickar en stor kram! han vet tydligen inte vilket misstag han har begått! tänk om någon skulle vara så kär i mig som du är i honom! då skulle jag vara lyckligast i hela världen! puss på dig!

2009-07-03 @ 15:32:10
Postat av: tallica

snuttis!! fin fina nudel!! jag saknar dig massor!!

2009-07-03 @ 15:43:05
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Lilla livet

Va va va va vaaa.. så han sa till slut att han velat skicka fram och tillbaka men itne visste vad han skulle skriva?

Du som har setat och väntat på att han skulle skriva något, typ Hej eller nått, vad som helst!!!!

Nu vill jag höra hela historian tack!!.. ill call you ;) kram kram

2009-07-03 @ 22:53:44
Postat av: tallica

hehe ser fram emot att få höra din röst söt!

2009-07-04 @ 19:19:55
URL: http://tallica.blogg.se/
Postat av: Carro

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, mer än att jag tänker på dig och förstår att det känns SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT! Men det kommer bli bättre, jag lovar!

2009-07-05 @ 00:39:55
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: tallica

tack...

2009-07-05 @ 13:32:56
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0