Träning + Sex

Varför är de så att man blir kåt och vill ha sex när man har tränat?? Och då menar jag styrketränat. Igår var jag på gymmet med två kompisr och tränade...jävligt hårt dessutom! Vår killkompis pressade oss som faaan! Så idag kan jag lugnt säga att jag har träningsverk i magen!

Men efteråt när jag ätit o grejer så kände jag vääärldens sug efter en karl! Jag vet inte om det var för att jag precis sett en massa pojkar stå och svettas....sett deras muskler spännas! Eller så kanske det var för att McGills tränar på samma ställe. Medans jag värmde upp så tränade han axelmusklerna...och jag fick på riktigt hejda mig själv från att springa fram och ta honom på plats! Jag har inte märkt av tidigare att killen är as söt och har en ganska het kropp! Jag har varken träffat honom eller hörts något med honom på väldigt länge men mitt plötsliga sug gjorde att jag skickade iväg ett mess till honom. Måste nog träffa honom snart så att jag kan få klämma på de dära musklerna...

Blir ni pilska när ni tränat??



Jag ser ungefär ut så här idag !!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag blir helt klart tänd av att se min kille träna. Jag blir inte allmänt kåt dock :)

2009-07-16 @ 12:24:44
URL: http://sab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0