Misery loves Company

Hej mina fina läsare! Jag vill bara tacka alla er som tålmodigt sitter och läser inlägg efter inlägg där jag spyr galla över allt. Men jag kan inte hjälpa det just nu...livet vill inte bara vara just nu. Men saker och ting måste juh vända eller hur? Oftast när något hemskt händer så brukar det följas av en massa annat.

Misery loves Company

I mitt fall så är nog Misery besatt av Company så det bara öser på! Men ja jobbar på det jag lovar! Lovar att snart vara mitt gamla jag igen och jag vet att jag skrivit det tidigare också men varje gång jag har haft den inställningen så har det hänt mer grejer som gjort att jag sjukner ännu djupare. Men faktum är att jag har sjunkit djupare förut och jag har tagit mig upp igen! Jag ska ta mig upp igen den här gången också!

Så...nu var det sagt. Är på jobbet just nu och tänker faktiskt bjuda er på en bild av min väska idag :) Jag blir glad när jag tittar på den...hahaha lite skumt att bli glad när man tittar på en väska men jag tycker verkligen om den! Jag köpte den i Italien :)




Var inte rädda för att lämna lite spår efter er här inne. Ni är ganska många som kikar in och hälsar på mig här men väldigt få som lämnar spår. Gör det...gör mig glad :) !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej här finns jag :P

2009-06-13 @ 01:49:31
Postat av: tallica

nu är jag glader :D

2009-06-13 @ 13:57:10
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0