Bye Bye Licious!

Min dag hittills har varit ganska underbar! Jag har spenderat den med min söta roomie Licious! Vi har äit en god frulle, spelat basket  och stekt en stund i solen :) Nu så sitter hon och tittar på mig medans jag skriver hehe! Imorgon så åker hon hem till Sverige i en vecka och jag kommer att vara alldeles ensam. Jag erkänner att det kommer att vara ganska skönt att vara ensam en vecka men jag har vant mig vid att ha henne runt mig hela tiden. Hon är ganska behaglig att titta på också ;)!

Hur ska jag spendera min vecka?? De flesta av de andra studenterna drar i väg någonstans. Gissa vem som kommer att vara kvar dock....Paco! Uppdateringar blir det massor av iallafall!

Bye Bye Licious!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paco.... Jultomten??

Se till att han har lite paket med sig.

Det blir väl det mest spännande, tyvärr



Men skönt med en vecka själv :-)

2009-03-14 @ 13:41:32
Postat av: tallica

hahah tror att hans paket är väldigt litet hahahah vet ej men fått för mig det!

2009-03-14 @ 22:14:20
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0