En hyllning till Muppen!

Màste bara fà gòra en hyllning till en av mina finaste! Nàmligen Muppen! Hon fyllde àr igàr!

Muppen och jag har varit vàldigt bra vànner vàldigt lànge! Hon àr sjukt underbar som person, har en otrolig peronlighet som fàr mig att vilja krama ihjàl henne!! Det jag àlskar med henne mest àr hennes passion fòr smà saker! Det finns ingen som kan bli mer exalterad fòr exempelsvis en Batman penna hahaha! Hon àr enormt fòrstàende och enormt vis! Jag blir gàng pà gàng òvervàldigad òver allt klokt som kommer ut ur henne! Hon har alltid vart dàr fòr mig och jag har tappat ràkningen pà alla gànger som hon har lugnat ner mig eller fàtt mig pà bàttre humòr genom att sàga ett enda ord!

Hon àr den som pushar och uppmuntrar mig till alla galna upptàg och hon àr den som stàr dàr och klappar nàr jag kommer hem med mina historier. Hon gòr alla mina knàppa projekt till hennes och tar de dòdsallvarligt genom att dra upp diverse game plans hahaha!

Finns inte ord som kan nog beskriva hur mycket jag saknar dig och àlskar dig! Min finaste lilla pàrla....



Ps: fràga Muppen vem jag kan tànkas likna...hon borde veta!

Kommentarer
Postat av: Muppen

AAwwww, jag blir alldeles rörd här snyft Tror det är det finaste någon någonsin skrivit om mig och jag hade ingen aning om att jag var så bra =) Jag vet bara att du är en av de viktigaste personerna i mitt liv och jag älskar att vara delaktig i varenda millimeter av ditt liv! Därför det är extra jobbigt när du är så långt bort...

2009-03-09 @ 23:59:36
Postat av: tallica

baby du e värd vartenda ord och mer!

2009-03-10 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0