See ya Bitches!!

Ok mina fina trogna! Jag kommer inte att kunna blogga på ett par dagar :( men jag har en väldigt bra anledning. Jag ska nämligen ut och segla denna helg. Ska börja vid Andora kusten och segla över till Frankrike...avundsjuk?? Hahaha jag e avis på mig själv som ska åka hahaha! Jag lovar att ta massor av kort så kanske jag kan lägga upp nåra här för er :)!

Ja juste...innan jag kilar iväg. Jag var ut igår  med Paco. Jag sov hos honom. Vi gjorde lite grejer :D! Hahahah berättar mer om allt detta när jag kommer tillbaka....måste verkligen kila iväg nu! Massor av pussar på er!

See ya Bitches!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Avundsjuk?? Jag??

Inte då, det är ju +1 grad i Stockholm, grått och slaskigt... Vem längtar till en segelbåt i Medelhavet då??



If you dream it you can do it ;-)

2009-03-07 @ 12:05:37
Postat av: Lotta

näääääää, inte ett dugg avis! fy fan,jag skulle göra vad som helst ( nästan) för att få ut å segla..fast jag blir glad bara av att få komma iväg till ICA ensam hehe :)

ha så jävla kul och njut!

kramar

2009-03-08 @ 19:08:25
URL: http://froggylove.blogg.se/
Postat av: tallica

nàsta gàng màste ni fòlja med!!! ska fòrsòka làgga upp lite bilder och video klipp senare ikvàll :)

2009-03-09 @ 14:37:57
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0