Uppdatering!

En liten uppdatering för er nya...

Jag träffar...nej jag ligger med två olika killar samtidigt just nu. De vet juh förståss inte varann. En spanjor som heter Carlos och en italienare som heter Patric. Båda ser jävligt bra ut och jag kan inte bestämma mig för vem jag vill ha...så jag tar båda :) !! Måste säga att jag lyckats bra än så länge! Hade en dejt med Patric igår....as mysigt!

Det kan finnas ett problem...båda brukar hänga på samma krogar så jag måste va väldigt försiktig med att inte va på samma ställe när båda e där...då kanske jag får smaka lite på medelhavs temperamentet...


Kommentarer
Postat av: GONA

Jaha ok fan va skoj!! Nu blir man avis hehe :)

Ha en bra dag du med!!

2009-03-26 @ 13:57:57
URL: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0