Sex storie 7 - inte alltid man är smidig!

Detta är ännu en Sex storie från mig men tyvärr så är inte den här lika smaskig som mina andra upplevelser. Nej denna är lite smärtsam och klumpig.

Igår kväll var jag hem till McGills (min KK) för some lovin. Jag var ungefär 40 min sen så han hade suttit och väntat på mig och medans han gjorde det så hade han hunnit bli lite för exalterad..a.k.a kåt. Så han stod i hallen när jag kom, hjälpte mig ta av mig jackan och tog min väska. Han drog av mig byxorna i hallen och drog med mig in i sovrummet. Ganska tafatt börjar han pussa lite på mig och ta av mig resten av kläderna. Jag hann typ inte med. När vi väl kom igång så var sexet lika bra som vanligt men vad som var annorlunda den här gången var denna fråga:

"...uhm...tallica..får jag komma på dina bröst..?"

Lite chockad över frågan så tänker jag varför inte. Vi har juh ändå haft sex i över ett år och han är så jäkla gullig och verkligen anstränger sig varenda gång vi har sex. Så jag sa ja. Jag tror att han vart kanske lite för exalterad över tanken så när han skulle komma så kollade han inte riktigt vart han siktade men sin lilla pistol. För jag fick inte en enda droppe på tuttarna. Nope...jag fick det i ansiktet. Eller rättare sagt i högra ögat och näsborre. Ja gott folk fortsätt skratta åt mig för ni läste rätt...

...JAG FICK SPERMA I ÖGAT OCH NÄSBORREN!!!!!

Jag har aldrig låtit en kille komma i ansiktet på mig förut!!! Extremt chockad över att mitt ansikte badar i sperma så börjar jag att skratta. Han tror att jag börjar gråta och får jätte dåligt samvete för att han hade missbedömt avståndet. När traumat hade lagt sig och han har bett om ursäkt så försöker karln vara rolig ockå:

McGills: ööö hehhe...du fick sperma i ögat...hehe...är du gravid nu?
tallica: ja McGills jag är gravid nu...det kommer växa ett tredje öga i pannan på mig och den ska jag kalla för McGills Junior!! 

Så var det!! Bestraffningen blev fotmassage igår kväll och en massa kli på ryggen imorse!!! Är det seriöst någon annan här som fått sperma i ögat eller näsan????!!!


Kommentarer
Postat av: Lilljossans

haha ögat damn that huurts.



sv:Haha jag går nästan bara i högklackat hehe så man lär sig med tiden :)



2009-11-09 @ 22:42:00
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: Arvid

hahahahahaha ja tror ja dööör ...hahahahahahahaha!!! HAHA

2009-11-09 @ 23:21:08
Postat av: Fröken Kaos

Haha! Gumman! du vet att jag fått det.. och det SVIDER!!! Jag saknar dig redan.. <3

2009-11-10 @ 01:00:33
Postat av: tallica

ja jag bjuder på den här!! sperma i ögat o grejer...

2009-11-10 @ 01:00:47
Postat av: Cicci

ha ha ja man har ju fått det tyvärr :P

2009-11-10 @ 08:16:26
URL: http://cicci85.blogg.se/
Postat av: sara

Det där måste vara typiskt killar, alla killar siktar fel, hittar inte rätt hål eller klantar till det på annat sätt...Hi hi, typiskt karlar!

2009-11-10 @ 09:57:54
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

jag har aldrig riktigt fattat det där med att komma på tjejens bröst? Jag kanske är trist??

Men - McGills, tyckte han om det? Trots att han siktade lite galet....

2009-11-10 @ 17:18:44
Postat av: tallica

jag tror att dom flesta killar vill göra det nån gång för att det är så dom gör i porrfilmer och dom vill väl testa. jag tror inte han får nån skönare orgasm utan mer att det är en grej. men jag tror att han tyckte om det hehe och det lär han inte få göra igen!

2009-11-10 @ 17:44:55
Postat av: Thomas

Inte få göra igen?

Inte ens om han siktar bättre?

2009-11-11 @ 09:39:42
Postat av: tallica

hahahah kanske om han sitter hemma och tränar på att sikta lite bättre!! egentligen så ska jag inte säga att han aldrig får göra det igen för man vet aldrig vad man känner för när man har sex..

2009-11-11 @ 12:38:11
Postat av: Thomas

Du får väl ge honom en pricktavla :-)

2009-11-11 @ 15:38:17
Postat av: tallica

HAHAHAHA!

2009-11-11 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0