Hemligt hemligt!!

Nu sitter väl halva Sverige och tittar på Desperate Housewifes men jag har aldrig riktigt fastnat för den serien. Så jäkla mycket som går fel jämt i deras liv och jag orkar bara inte följa med....tröttnar inte dom...dom som skriver skiten?

Aja jag tänker faktiskt avslöja en sak för er. Jag har en arbetsintervju imon...ja jag vet att jag precis börjat jobba men detta jobb gynnar mig mer i min "karriär" och jag har faktiskt hört att när det kommer till ens karriär så ska man bara tänka på sig själv och ingen annan. Det är ett "bank" jobb. Så jag ska på intervjun och sedan så får vi se vad som händer...men säg inget till nån för det är hemligt!!!!

Vet dock inte vad jag ska ha på mig imon...jag slänger upp en bild på en outfit imon så får ni avgöra om jag ska ha det eller inte. Det blir ingen "Dagens Outfit" grej utan jag vill bara ha er åsikt för imon! Nu ska jag krypa ner i sängen och sluta andas för natten.

Adjö!!




bild från Google


Kommentarer
Postat av: LIENE

sb: Bra plats:D då är det ju garanterat att man ser dom på nära håll.

2009-11-25 @ 06:37:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0