Hur får man Fontänorgasm?

Jag satt i telefon med min vännina som vi kan kalla för the African Queen och vi hade en väldigt intressant konversation. Vi pratade nämligen om fontänorgasmer. Jag vill ha en...hon vill ha en....hur fan får man en??? Så jag har bestämt mig för att forska i ämnet och jag ska banne mig ta reda på hur man får en!!!!

Jag vet att det där med fontänorgasmer...eller orgasmer överhuvudtaget är väldigt individuellt och olika för varje tjej. Men är det någon som vet vad man kan göra för att kanske underlätta för Ponin att vilja spruta hejvilt??!!!

Jag beordrar er att hjälpa mig nu i min forskning!!!

Tack :)




Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag förstår inte problemet??

jag och min "little dragon" brukar ha en liten fontän vid varje orgasm? Vad är det du undrar över??

2009-11-14 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0