Bästa SEX jag haft!!!

Som jag nämnde innan så har min helg innehållit både gott och ont. Ni har fått höra det onda och nu så är de dags att ni får höra det goda och OJ OJ OJ va gott det var!!!!! Jag träffade herr McGills...min KK för er som inte vet och för er som vet så var sexet sist helt värdelöst! Så jag tror att karln ville gottgöra mig för att sist var dåligt. Det måste vara det sjukaste jag har vart med om!!!!

Jag kom om och om och om och om och om och om IGEN!!!!

Efter ett tag så räckte det med att han bara stoppade in härligheten och jag exploderade!!! Hela min kropp skakade och det var så skönt att det nästan var smärtsamt!! Jag klarade inte av allt det goda så jag försökte dra mig undan hela tiden men nej! Han vart juh bara ännu mer upphetsad av att jag hade det så jävla skönt så han bara matade på!! Stackarn jobbade så hårt så svettet bara rann! Nu tänker jag gå ut och ta en promenad i kylan för att svalka av mig!

Har ni någonsin haft ett sånt sex så att ni vill ha mer men vet inte om kroppen kan klara av mer av det goda???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0