Blä för ex!!!

Det är fredag natt. Yes det är natten då dom flesta är ute och härjar. Dom dricker och dansar och minglar och kanske drar med sig någon hem för lite humpa pumpa!! Men inte tallica...nope hon sitter hemma framför datorn och har Scrubs på i bakgrunden :). Yes och det är absolut inte så att jag är bitter eller känner mig ensam eller så. Det enda jag känner just nu är lite irritation. Jag var lite dum och loggade in på msn...mitt ex var inne. Så självklart så börjar han juh att mucka gräl med mig och självklart så stör jag mig på honom så fort han säger hej. Jag kanske bara borde blocka och ta bort honom men sen så skulle han säkert gnälla över att jag har blockat och tagit bort honom. Fan vad han går mig på nerverna den där karln...eller inte karl utan liten, patetisk, sorglig och oerhört irritarende pojke!!


Kommentarer
Postat av: ghaiii

Du har nog varit hemma alldeles för länge, du har tappat bort dagarna gumman.. det är Torsdag och inte fredag kväll.. Och dessutom har du alltid mig här du kan komma å kramas lite å klämma på rumpan, säger aldrig nej and you know it ;)

2009-10-09 @ 01:57:41
URL: http://ghaiii.blogg.se/
Postat av: tallica

men herregud...nu har jag väl ändå nått botten! hahahaha jag trodde på riktigt att det var fredag igår!!

2009-10-09 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0