En blomma...

I fredags åkte jag och tjejerna ner på staden för att äta lite bakis mat. Vi kommer till en perkering där jag måste fick parkera. Problemet är att det står en äldre herre och väntar på att jag ska bli klar...så han kan backa in sin bil. Stackarn fick vänta väääldigt länge för jag blev så himla nervös så jag kunde inte få till fick parkeringen. Till sist så fick han kliva ur sin bil och parkera min. Jag skämdes lite granna... Hur som helst så tyckte jag och tjejerna att gubben förtjänade en liten blomma för att han var så himla tålmodig och hjälpsam. Så vi skutta iväg och köpte en blomma men han hade hunnit åka iväg :(

Så jag fick den genialiska idén och satte plan B till verket istället. På vägen hem så åkte jag förbi herr McGills, satte en post it med hans namn på blomman och satte den på hans port! Sedan skickade jag iväg detta mess:

"Jag köpte blommor idag och du får en.."

Detta var första gången i hela mitt liv som tallica någonsin köpt en pojke en blomma...okej jag köpte inte den till honom men han fick juh den. Jag tänkte att jag skulle berätta hur det hade gått till men han vart så himla glad över blomman! Han tyckte att jag var världens sötaste så jag kunde juh inte berätta att blomman var till någon annan egentligen!!! Så synd ba att han inte kunde tacka mig med att ge mig bra sex...




Kommentarer
Postat av: Carin

Tja!

Va skojs att du kikade in på min lilla blogg! Gillar dina bilder och du verkar va jätteintressant! Om min tatuering säger jag:

Absolut!! Just nu är ryggen alldeles svullen och kliar asmycket :/ Men bilder kommer absolut om ett par veckor när den är helt klar och hur snygg som helst ;)

Ha det så gott!

Carin

2009-09-21 @ 21:59:08
URL: http://kickingassesthroughlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0