Vad vill han mig?

Igår kväll ringde min KK...herr McGills...eller jag ser honom iallafall som min KK. Jag tror att han har en annorlunda syn på vad vi är. Hur som helst så ville han att jag skulle komma över om jag befann mig i samma stad. Men grejen är juh att jag bor i en annan stad så det gick juh inte. Hans förslag blev då att jag skulle hoppa in i bilen och köra till honom. Men det gick inte heller eftersom det var så himla sent. Jag tänkte då att han måste vara riktigt kåt! Men sen så säger han detta:

"Kan inte du komma och hälsa på mig snart...bo hos mig i två, tre dagar? Det skulle vara jätte mysigt! Men du måste komma för annars så blir jag tvungen att ringa och tjata på dig!"

Hmmm det är en sak att åka hem till honom sent  på kvällen för att ligga och en annan sak att åka hem till honom och bo hos honom i ett par dagar. Tanken av att jag skulle kunna få sex i tre dagar i sträck är otroligt frestande JA men då betyder det att vi måste umgås, prata och grejer i typ tre dagar...det har vi bara gjort en gång och det var för att jag hade mens...

Vad vill han mig?





Kommentarer
Postat av: Thomas

Vad han vill?

Är det inte rätt uppenbart?

Han älskar dig och vill vara tillsammans med dig =)

L'amour



Släpp taget, åk dit en vecka!

Det vågar du. Trots allt, vad är det värsta som kan hända??

Släpp taget nu, våga låta honom pyssla om dig! Det är du värd :-)

2009-09-22 @ 21:59:11
Postat av: Thomas

Glömde säga det...



Lycka till!!!! Hoppas du får en härlig vecka!

2009-09-22 @ 22:00:03
Postat av: tallica

*hahah jag älskar att du ser allt så himla postivt!! L'amour och grejer!!!*

2009-09-23 @ 01:03:15
Postat av: sara

Du e så velig...;) Åk dit, kom bort ifrån dina päron, få dig ett skjut, ha kul och åk hem. Hur svårt kan det va?! ;)

2009-09-23 @ 09:49:56
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hahahaha helt rätt! ska fan ta mig dit så fort jag får tid!

2009-09-23 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0