Jag är synsk!

Det är sant! Varje gång jag drömmer om någon så är det för att något har hänt eller kommer att hända. Jag drömde om Patrick inatt. För er som inte vet vem det är så är han min italienska soldat som jag hade något litet ihop med för ett år sen. Jag skickade mess för att kolla att allt var ok och han berättar att hans mamma ska opereras imon!

Snart så kommer jag att see dead people oxo!

För att peppa mig själv till mera träning, speciellt löpning, så var jag till Stadium igår och köpte thights, vindjacka och löparskor. Sedan gick jag ut och sprang/gick 5km. Peppad till max ja för fan!!! Kommer juh att få träffa min heta soldat i sommar och då ska han komma av att ba se mig! Sist kom han ba av att tänka på mig hehe ;) !!!






Vad tycker ni?? Ser jag ut som Robin Hood i mina tights??


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vänta nu.... är det verkligen bra?

Hinner du med att ha kul om han kommer så snart han får se dig???

2010-04-21 @ 15:26:35
Postat av: tallica

hmm ja du har en poäng där. ja gillar att du tänker på ALLT!!

2010-04-21 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0