Själviska, egocentriska jävel!

Min vän Arvid har kommit på vad det är McGills vill. Han har nu vart tillsammans med den här andra tjejen i 4 månader ungefär. Det börjar kännas seriöst och han har nog fått lite panik över att inte vara singel längre. Han var singel i 3 år innan henne. Han har nog lite svårt att släppa singellivet och bekräftelsen som kommer med den så han hör av sig till den han var med innan henne. Hon som alltid gav honom det han behövde...jag!

Han hör alltid av sig när han vet att jag inte är i stan. Han säger att han saknar mig, vill träffa mig och insisterar på att jag ska höra mig när jag kommer till stan nästa gång. Men när jag väl kommer till stan och hör av mig så svarar han inte eller är sjukt tydlig med att han är henne trogen. Som om jag har bönat och bett honom om sex! Han vill höra bekräftelsen när det är omöjligt att träffas men så fort det finns en chans att vi kan träffas så backar han och drar en tydlig linje.

Själviska, egocentriska jävel!

Jag kommer aldrig att svara på något av hans mess eller samtal. Undrar vad hon skulle tycka om hon visste att hans pojkvän håller på ringer, messar och säger att han saknar sex med en tjej han träffade precis innan henne??!!! Fan va grinig och irriterad jag blir!!





Kommentarer
Postat av: Thomas

Arvid har säkert rätt! Men skit i det, skit i vad McGills tycker o tänker.

Det som är viktigt är vad du själv tycket o tänker. Helt rätt att inte svara, om du inte vill det!

Men skit i att han är korkad!



Du är drop dead gorgeus, en drömkvinna!! Med ett toppenjobb :-) Tallica 2.0 rules!!!

2010-04-05 @ 12:51:14
Postat av: tallica

så löjligt att man fortfarande låter sig påverkas av idioter!

2010-04-05 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0