The sex is haunting my mind!

Hela dagen har jag gått omkring och fått flashbacks om sexet med McGills i lördags. Det var så länge sen vi hade sex och han känner min kropp så jag behövere egentligen inte säga mer...meeeeeeeeen jag vet att ni vill veta mer! Jag kom dit som sagt ganska fuller. Han ligger redan i sängen. Jag ställer mig i dörröppningen och snurrar och säger:

-Kolla min nya klänning!

Går fram till ett litet bord han har i rummet och vänder mig med ryggen till för att ta av mig mina smycken. Då känner jag hans händer runt min midja, hans kropp emot min och han viskar:

-Jag vill ha dig..

Jag hinner inte ens reagera innan han har slitit av mig klänningen och bokstavligt talat slängt mig på sängen. Han lägger hela sin tyngd på mig och viskar:

-Jag vill se dig komma!

Bara dom orden räckte för att jag skulle bli helt galen!!! Det var lite hårt och lite aggressivt. Otroligt skönt!! Vi hade saknat varann. Lite tråkigt ändå att det var sista gången vi hade sex...




Kommentarer
Postat av: Carro

Jäklars, låter som en fantastisk natt!! :)

2010-04-12 @ 17:50:37
URL: http://onlymec.blogg.se/
Postat av: Nudel

Vadå sista gången????? NU får du förklara dig

2010-04-13 @ 07:42:35
Postat av: tallica

vi har bestämt oss för att bara vara kompisar, tror inte att han är redo för ett förhållande och vi vill inte bryta kontakten så vi ska testa att träffas och umgås men inte ha sex!

2010-04-13 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0