Trauma!!

Jag är traumatiserad!!! Jag kommer aldrig någonsin att få ligga igen för dom enda som erbjuder mig sex är gamla, korta och tjocka gubbar!!! Varför undrar ni??? Jo jag ska berätta!

Idag gick jag in i en kiosk för att köpa tuggummi. När jag kom in så var det helt tomt, efter kanske en minut kommer det ut en liten tjock gubbe som gnuggar sig i ögonen. Uppenbart att han legat och sovit. Jag fick dåligt samvete för att jag väckte stackars farbrorn från sin siesta.

tallica: Oj vilade du? Ursäkta att jag väckte dig!
 
Gubben: Nej ingen fara, jag var bara lite trött.

tallica: Ja man blir ganska trött vid den här tiden..

Gubben: Vill du kanske...följa med bak och vila...tillsammans?

tallica: Va??

Gubben: Vill du vila tillsammans med mig...jag bjuder på kaffe!

tallica: Va??! NÄÄÄ jag ska hem!!!

Helt jävla chockad så vänder jag på klacken och går därifrån. Va i helvete???!!! Är det deet jag ska leva på??? Äckliga sex erbjudanden från äckliga små gubbar??? Han kunde inte ens kommit upp till tuttarna på mig för fan!! Nä gubbjäveln har säkert barn i min ålder!

Varför händer sånt mig??!!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Nu förstår jag inte...........vad får du ifrån att han ville ha sex med dig??

2010-04-15 @ 07:17:59
Postat av: tallica

*öhm är inte det ganska uppenbart? "vill du följa med bak och vila TILLSAMMANS?" och sen så hade han den där äckliga blicken. näe det där gick inte o misstolka Lasse!*

2010-04-15 @ 08:34:06
Postat av: Lasse

Ha ha, men lite kaffe hade väl varit got?

2010-04-15 @ 10:03:32
Postat av: R

vem lyckas med såndant om inte du min älskade HAHAHA

2010-04-16 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0