Goooodmorning Viiiietnam!!!! Ursäkta min i...

img_0138 (MMS)

Goooodmorning Viiiietnam!!!! Ursäkta min inläggslösa dag igår men jag jobbade från 8:30-18:15 !! Mördarpass! Efter det gick jag med en arbetskollega och käkade middag, väldigt mysigt! Idag efter jobbet ska jag fixa håret :) känns som att jag nyligen har gått omkring med en ormbunke till hår och jag har sett ut som sideshow Bob !! Annars är det inget som händer i livet, jag jobbar så jävla mycket just nu för jag måste verkligen spara pengar. Den där jävla handpenningen har lagt sig som ett jävla mörkt moln! Men men det ser ut som att allt löser sig till slut som vanligt. Vad gör ni? Vad har ni gjort? Skriv nåt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0