Jag gillart!

Okej jag sitter bajsnervös på jobbet och vill bara att tiden ska gå!!! Det första jag ska göra är att svepa ett glas vin så jag lugnar nerverna. Men inte för mycket för då lär jag göra bort mig. Bränna maten o grejer..

Surfade in på Aftonbladet och läste mitt horoskop. Så här står det för skorpionen idag:

Romantisk lördag som kanske avrundas med att du får en present som överraskar och gör dig glad.

Är jag mer nervös nu??? Ja för i helvete!! Vilket i sig är skit töntigt. Jag har inget att vara nervös över. Det är inte så att det är första gången jag ska träffa karln. Plus att jag vet att inget kommer att hända för att han kan vara så skum. Men varför vill jag panik bajsa da??!! Skitsamma. Så är det. Det får gå som det går!





Tänkte ha på mig den här ikväll när vi går ut och tar en drink efter maten. Blir det bra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0