Vad var det jag sa??!

Ja all min nervositet var juh helt i onödan. Det var precis som vanligt mellan oss. Lite fyllesnack o lite fyllekänslig vart jag men inget mer än så. Vi hade fått låna en kompis lägenhet och hon var med under hela kvällen. Vi åt mat, drack lite vin och gick sen till en pub. Det var kul och det var mysigt. Jag tycker om honom. Jag tycker om honom väldigt mycket. Han tycker om mig väldigt mycket. Jag och min tjej kompis sov i sängen och han på soffan. Så är det och enbart så kommer det att vara

Ibland kan jag bli ledsen över det. Att det aldrig kommer att bli mer för jag vet att vi skulle kunna göra varann väldigt lyckliga. Och ibland blir jag glad att jag har honom i mitt liv som en av mina bästa vänner. Nu låter allt väldigt politiskt korrekt men så är det. Jag har det bra ändå.

Kom juh för fan precis på att jag har en jobbintervju imon. Tänk om jag snart blir Stockholmare???




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0